Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Prawie 2,2 mld zł na reklamę online w Polsce w pierwszej połowie 2018 roku. "W 2019 internet pobije telewizję"
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
net to broń małych, narzędzie średnich i zabawka wielkich.
W torcie reklamowym brakuje danych o afiliacji
Jak tam mają się wzrosty wydatków do spadku oglądalności reklam w Internecie. Z moich rzetelnych i realnych bada wynika, że reklamy w Internecie wyświetlają się 20% internautów, z czego 99% z nich nawet ich nie zauważa, a co najwyżej przycisk ZAMKNIJ.