Internet2018-11-08
3

Prawie 2,2 mld zł na reklamę online w Polsce w pierwszej połowie 2018 roku. "W 2019 internet pobije telewizję"

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

net to broń małych, narzędzie średnich i zabawka wielkich.

FMCG2018-11-08 09:54
00

W torcie reklamowym brakuje danych o afiliacji

Performance2018-11-08 13:54
00

Jak tam mają się wzrosty wydatków do spadku oglądalności reklam w Internecie. Z moich rzetelnych i realnych bada wynika, że reklamy w Internecie wyświetlają się 20% internautów, z czego 99% z nich nawet ich nie zauważa, a co najwyżej przycisk ZAMKNIJ.

pavv2018-11-08 19:11
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas