Telewizja2014-06-05
2

2,7 mln widzów oglądało „Na Wspólnej”. 155 mln zł z reklam

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Bo jest player i można oglądać odcinek do przodu wcześniej,a jak ktoś nie daje rady oglądać, to nadrabia kilka odcinków później też na playerze...

Adam2014-06-05 07:15
00

Na Wspólnej całkiem niezły serial codzienny. Jednak gorszy od Barw szczęścia. Wyniki- czyli ocena widzów ilustrują to jednoznacznie. Barwy mają znacznie trudniejszą sytuację, bo nadawane są w Stacji czwartego wyboru- mającej coraz słabsze wyniki.

Maria Fort2014-06-05 08:57
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas