Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
2012 Agency zyskała na obsłudze Grupy Żywiec i Łowicza. Przychody 18 proc. w górę
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Coś jest nie tak z rentownością polskiego biznesu reklamowego, skoro agencja obsługująca największe piwne marki i market jest po roku jedynie na leciutkim plusie. Albo pieniądz jest niepotrzebnie przejadany albo fee agencyjne są zbyt niskie, żeby zapewnić partnerski układ z klientem. I tak źle i tak niedobrze.
a może za dużo muszą wydawać na "cele reprezentacji i reklamy"...? ; -)))))))))))))))))))