Reklama2022-06-23
2

2012 Agency zyskała na obsłudze Grupy Żywiec i Łowicza. Przychody 18 proc. w górę

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Coś jest nie tak z rentownością polskiego biznesu reklamowego, skoro agencja obsługująca największe piwne marki i market jest po roku jedynie na leciutkim plusie. Albo pieniądz jest niepotrzebnie przejadany albo fee agencyjne są zbyt niskie, żeby zapewnić partnerski układ z klientem. I tak źle i tak niedobrze.

AnalitykReklamy2022-06-23 07:55
00

a może za dużo muszą wydawać na "cele reprezentacji i reklamy"...? ; -)))))))))))))))))))

hmm..2022-06-23 14:42
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas