Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
2016 rok w reklamie internetowej, prognozy na 2017 rok (agencje i domy mediowe)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
"...Facebook ogłasza wojnę z popularnymi wtyczkami, twórcy AdBlock Plus odpowiadają zmieniając swój algorytm..." "...Narzekamy tutaj na internautów, a mało kto zauważa, że wszystkie podmioty żyją w symbiozie i brak poważnych zmian tylko nasila ten trend." - to jest bardzo celna i słuszna uwaga.
Dlatego właśnie warto zwrócić uwagę na projekt stworzony przez Adblock Plus. https://adblockplus.org/en/acceptable-ads Jest to funkcja w ABP, która umożliwia nieblokowanie nieuciążliwych reklam. Warto, aby portale internetowe zaczęły współpracować z reklamodawcami, tak aby pojawiało się więcej nieuciążliwych reklam. Pozwoli to na zbudowanie zdrowej relacji pomiędzy widzem/czytelnikiem a portalami, których głównym dochodem są przecież reklamy.
Adblock Plus daje użytkownikom wybór: blokuj wszystko lub blokuj denerwujące rzeczy i pozwalaj na dobre reklamy.
Pozdrawiam, Jurek