PR2020-01-03
1

2019 rok podsumowuje Katarzyna Broniarek, dyrektorka ds. komunikacji IKEA Retail w Polsce

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

Czy te komentarze ekspertów mają sens, skoro zamiast komentować ogólne zjawiska reklamują i to dosyć mało zgrabnie, wręcz nachalnie swoje firmy?

Chyba że taki był zamysł cyklu - ale wtedy wirtualne media powinny z góry odpowiednio go nazwać.

Zamiast "O najważniejszych wydarzeniach, sukcesach i trendach 2019 roku oraz prognozach na rok 2020" dać "O najważniejszych wydarzeniach, sukcesach i trendach 2019 roku oraz prognozach na rok 2020 firmy XX"

ale2020-01-03 10:09
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas