Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
2019 rok podsumowuje Katarzyna Broniarek, dyrektorka ds. komunikacji IKEA Retail w Polsce
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Czy te komentarze ekspertów mają sens, skoro zamiast komentować ogólne zjawiska reklamują i to dosyć mało zgrabnie, wręcz nachalnie swoje firmy?
Chyba że taki był zamysł cyklu - ale wtedy wirtualne media powinny z góry odpowiednio go nazwać.
Zamiast "O najważniejszych wydarzeniach, sukcesach i trendach 2019 roku oraz prognozach na rok 2020" dać "O najważniejszych wydarzeniach, sukcesach i trendach 2019 roku oraz prognozach na rok 2020 firmy XX"