Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
2019 rok według Grzegorza Wachowicza, dyrektor ds. handlu i marketingu w RTV EURO AGD
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
muszę przyznać że obsługa w galerii młociny jest na najwyższym poziomie
Jeżeli reklamacje klientów nadal będziecie rozpatrywać w obecny sposób, w najbliższym czasie pojawi się furtką dla nowego gracza na rynku rtv AGD.
Zgadzam się! Brak odpowiedzi na reklamację w ciągu 14 dni, gdy jest to czas na odstąpienie (kupowane przez Internet). Jakaś wzmianka w elektronicznym portalu, że nie może być zwrotu, bo jest się przedsiębiorcą, a kupowałem jako konsument... Szkoda słów.