Biznes2020-01-02
3

2019 rok według Grzegorza Wachowicza, dyrektor ds. handlu i marketingu w RTV EURO AGD

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

muszę przyznać że obsługa w galerii młociny jest na najwyższym poziomie

monia2020-01-05 17:48
00

Jeżeli reklamacje klientów nadal będziecie rozpatrywać w obecny sposób, w najbliższym czasie pojawi się furtką dla nowego gracza na rynku rtv AGD.

Jaskółka Z.2020-01-08 11:43
00

Jeżeli reklamacje klientów nadal będziecie rozpatrywać w obecny sposób, w najbliższym czasie pojawi się furtką dla nowego gracza na rynku rtv AGD.


Zgadzam się! Brak odpowiedzi na reklamację w ciągu 14 dni, gdy jest to czas na odstąpienie (kupowane przez Internet). Jakaś wzmianka w elektronicznym portalu, że nie może być zwrotu, bo jest się przedsiębiorcą, a kupowałem jako konsument... Szkoda słów.

były klient2020-04-02 00:13
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas