Badania2017-03-29
7

Praca z domu i zakupy w internecie coraz modniejsze wśród Polaków. 25 trendów konsumenckich

KOMENTARZE (7)

WASZE KOMENTARZE

Bardzo fajne badanie. Podstawa dla każdego marketera. Co ciekawe, to pokrywa się z rzeczywistością i tym co dzieje się na świecie. Korporacje, które nie oferują home office nie mają szans na dobre rekrutacje. To samo z niejedzeniem mięsa. Zobaczcie ile knajp wege jest w Warszawie.

Jancio2017-03-29 08:03
00

Badanie ciekawe. Mam jednak wątpliwości co do tego, czy na próbie 500 osób (internautów) i do tego na panelu (ryzyko respondenta zawodowego) można budować wnioski o 25 trendach? np. pokolenie 57+ - ile osób załapało się w próbie do tej kategorii? Wsad ciekawy, ale moim zdaniem do głębszej eksploracji z bardziej rozbudowanymi metodami badawczymi.

sic2017-03-29 08:33
00

@Jancio - Wawka ze zbawixa i Koszyków to nie jest rzeczywistość . @Sic - bardzo dobry i sensowny komentarz . Mnie najbardziej rozmieszyła antysytemowość, którą doskonale widać w Polsce w pełnych galeriach handlowych i sieciówkach i fast foodach :) Miłego dnia

Kawka2017-03-29 09:49
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas