Radio2013-03-15
2

260,7 mln zł wyniosły przychody Polskiego Radia w 2012, 60 proc. z tego to abonament

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

60 % z abonamentu, czyli 40 % z reklam. Czy wiecie jaki był współczynnik w poprzednich latach. Coś mi się zdaje, że wpływy z reklam spadają aż rynek furczy.

frrrrru2013-03-15 16:38
00

Jak można mówić o misyjności, skoro dziennikarze tworzący serwisy informacyjne nie mają wyższego wykształcenia. Nie mają go nawet niektórzy korespondenci zagraniczni. Takie media publiczne finansują obywatele.

Edytor2013-03-18 16:58
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas