Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
260,7 mln zł wyniosły przychody Polskiego Radia w 2012, 60 proc. z tego to abonament
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
60 % z abonamentu, czyli 40 % z reklam. Czy wiecie jaki był współczynnik w poprzednich latach. Coś mi się zdaje, że wpływy z reklam spadają aż rynek furczy.
Jak można mówić o misyjności, skoro dziennikarze tworzący serwisy informacyjne nie mają wyższego wykształcenia. Nie mają go nawet niektórzy korespondenci zagraniczni. Takie media publiczne finansują obywatele.