Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
27 tys. egz. sprzedaży pierwszego wydania „Elle Man”, drugi numer w marcu
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
"W piśmie znalazły się materiały o modzie, urodzie, stylu życiu, kulturze, motoryzacji, technologiach, gadżetach i podróżach oraz wywiady i artykuły o znanych i ciekawych mężczyznach."
@Michał - to o czym to ma być i dla kogo? W kraju takim, jak Polska, mężczyzna nie utożsamia się z takimi atrybutami, jak moda/uroda. Czy wy robicie pismo dla gadżeciarzy, miłośników aut czy też kolekcjonerów ciuchów? facetów hetero, może gejów czy też metroseksualnych? co ma być spoiwem owych męźczyzn, którzy Was czytają? wielkomiejskość? światowość? chyba nie sentyment do kobieciej do szpiku kości marki ELLE, tłumacząc na język polski - ONA?
i jak do do diabła udało Wam się przekonać reklamodawców do takiej produktowej efemerydy? jaki jest Wasz rzeczywisty target i czy rzeczywiście dysponenci budżetu widzą potencjał?