Prasa2016-02-04
1

27 tys. egz. sprzedaży pierwszego wydania „Elle Man”, drugi numer w marcu

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

"W piśmie znalazły się materiały o modzie, urodzie, stylu życiu, kulturze, motoryzacji, technologiach, gadżetach i podróżach oraz wywiady i artykuły o znanych i ciekawych mężczyznach."

@Michał - to o czym to ma być i dla kogo? W kraju takim, jak Polska, mężczyzna nie utożsamia się z takimi atrybutami, jak moda/uroda. Czy wy robicie pismo dla gadżeciarzy, miłośników aut czy też kolekcjonerów ciuchów? facetów hetero, może gejów czy też metroseksualnych? co ma być spoiwem owych męźczyzn, którzy Was czytają? wielkomiejskość? światowość? chyba nie sentyment do kobieciej do szpiku kości marki ELLE, tłumacząc na język polski - ONA?

i jak do do diabła udało Wam się przekonać reklamodawców do takiej produktowej efemerydy? jaki jest Wasz rzeczywisty target i czy rzeczywiście dysponenci budżetu widzą potencjał?

swój z waszecia2016-02-15 01:14
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas