Telewizja2012-11-09
1

4fun Media w III kwartale br.: wyższe przychody, niższy zysk netto

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

widać że promowanie czegoś co niczego nie prezentuje to staje się modne i wygodne jako zapchaj dziura dla operatorów cyfrowych i kablowych . Bo zamiast zmiana oferty programowej na lepsza bogatsza w interesujące kanały to nie operatorzy z uporem maniaka mają w nosie abonentów i zamiast wysłuchania propozycji zmian na lepsze to robią krecią robotę sobie i powodują rezygnacje masowe bo zamiast poprawy to jest po gorszenie cena abonamentu z choinki a oferta do bani ....

jan sebastian bach2012-11-12 19:04
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas