Telewizja2018-12-10
15

5,16 mln widzów Mikołajkowego Bloku Reklamowego i 1,33 mln zł dla chorych dzieci. „Wydarzenia” przed „Faktami” i „Wiadomościami”

KOMENTARZE (15)

WASZE KOMENTARZE

całkiem ładny wynik bloku. no i to jedyny dzień w roku, gdzie wydarzenia zostawiają daleko w tyle inne dzienniki :P

gość2018-12-07 14:52
00

Szkoda, że nie było spotu „SKOK-ów”, bo byłoby jeszcze więcej kasy.

Klari2018-12-07 14:53
00

Teleexpress dobry wynik, wie ktoś jak wpłynęło to na oglądalność wczoraj teleturniej Jaka to melodia? :)
Z góry dziękuję!

WIdz2018-12-07 14:54
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas