Badania2012-10-29
2

61% użytkowników Facebooka korzysta z fanpage’ów firm / marek

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

ja bojkotuję każda firmę która zamiast inwestować we własną stronę woli inwestować w cudzy serwis. Pokazują w ten sposób że nie mają na siebiwe pomysłu. Niedługo ta bańka pęknie a wy zostaniecie z g..nem w spodniach

sir2012-10-30 09:14
00

Zarówno posiadanie nowoczesnej strony internetowej firmy jak i firmowy fanpage, to okazanie szacunku swoim klientom. Aktualnie fanpage jest świetną metodą na budowanie stałych relacji z klientami. Oczywiście podejmując prowadzenie takiego firmowego konta, trzeba się liczyć z tym, że trzeba poświęcić na to odpowiednią ilość swojego czasu i energii. Warto udostępniać dopracowane treści zarówno pod względem graficznym jak i merytorycznym.
Pozdrawiam,
Karolina
Kingdom of Heaven

karolina kofh2015-01-28 12:37
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas