Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
61% użytkowników Facebooka korzysta z fanpage’ów firm / marek
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
ja bojkotuję każda firmę która zamiast inwestować we własną stronę woli inwestować w cudzy serwis. Pokazują w ten sposób że nie mają na siebiwe pomysłu. Niedługo ta bańka pęknie a wy zostaniecie z g..nem w spodniach
Zarówno posiadanie nowoczesnej strony internetowej firmy jak i firmowy fanpage, to okazanie szacunku swoim klientom. Aktualnie fanpage jest świetną metodą na budowanie stałych relacji z klientami. Oczywiście podejmując prowadzenie takiego firmowego konta, trzeba się liczyć z tym, że trzeba poświęcić na to odpowiednią ilość swojego czasu i energii. Warto udostępniać dopracowane treści zarówno pod względem graficznym jak i merytorycznym.
Pozdrawiam,
Karolina
Kingdom of Heaven