Reklama2022-11-21
1

612 mln zł ekwiwalentu reklamowego dla sponsorów kadry polskich piłkarzy

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

Droga Redakcjo, weryfikujcie takie materiały przed publikacją, bo:
1. Wizerunek marki to obraz marki, który tworzy się w umyśle konsumenta. Nie można go sprawdzić inaczej, niż odpytując konsumenta (czyli prowadząc badania, które wymagają interakcji z konsumentem - sondaże, zogniskowane wywiady grupowe, wywiady indywidualne etc.). Nie da się mierzyć wizerunku marki szacując ekwiwalent reklamowy, bo ta miara służy do kompletnie czegoś innego!
2. Ekwiwalent reklamowy to szacowanie wartości powierzchni w mediach uzyskanych dzięki działaniom PR, w oparciu o cenniki reklamowe. Jak powszechnie wiadomo, reklamy rzadko kiedy są sprzedawane po rzeczywistych cenach cennikowych. Więc te oszacowania są wzięte z kosmosu. No i nie mierzą wizerunku marki - jak napisałam powyżej, do tego służą inne metody.
3. Działania PR to nie jest kupowanie płatnych powierzchni reklamowych (wtedy mielibyśmy do czynienia z reklamą a nie z PR), więc nie można ich mierzyć tak, jak reklamę i traktować tak, jak reklamę.

Anna Miotk2022-11-21 10:55
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas