Radio2022-09-19
14

699 tys. słuchaczy tegorocznej edycji „Lata z radiem”. „Bliska interakcja ze słuchaczami”

KOMENTARZE (14)

WASZE KOMENTARZE

Klimatu do radosnej zabawy nie stwarza źle zarządzający jednoosobowy zarząd. Lato z radiem aktualnie to cień świetności znanej i uwielbianej kiedyś akcji. Bliski kontakt? Jaki bliski kontakt? Słuchacz dla aktualnie zarządzających PR nie istnieje. Jest zaklinanie rzeczywistości, sprzed odbiorników radiowych zniknęły miliony słuchaczy a najpiękniejszy symbol i historia radiowa ginie w ośmieszaniu i kompromitacji jaką zapewnia pani prezes. Żenujące.

Co?2022-09-19 06:33
00

"Polskie Radio wyszło z założenia, że wojna i dramat, jakie dzieją się na Ukrainie za sprawą rosyjskiego agresora, nie stwarzają klimatu do radosnej zabawy..." Ciechan Wam zapewnił radosną zabawę i wizerunek, pieśniami biesiadnymi i promowaniem stron dla dorosłych. Było radośnie, trzaśnie i na poziomie budki z piwem. Aktualna wizja PR wg zarządzającej.

He he he2022-09-19 06:37
00

Taaaa nawet w KIM i firmie z szopy za ukręcone podatnikom 24 bańki słuchalność leci na łeb.

Greg2022-09-19 06:50
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas