Internet2016-09-02
8

7,6 mln polskich internautów korzysta z adblockerów, większość zrezygnowałaby z nich przy mniej agresywnych reklamach

KOMENTARZE (8)

WASZE KOMENTARZE

Idioci z polskiej branzy reklamy powinni wciskac jeszcze wiecej reklam i bardziej chamskie, zeby sobie rekompensowac. Kretyni.

U2016-09-02 05:04
00

Tak długo, jak nachalność i ilość reklam będzie odwrotnie proporcjonalna do ich jakości i inteligencji BĘDĘ mieć włączonego Adblocka.

Gogol2016-09-02 08:37
00

Duża część osób nie ma Adblockera bo nie wie o jego istnieniu,stąd fala zwyżkowa na smartphony.
Obecne dziennikarstwo jest na poziomie "krew,pot i łzy" więc nie mam obaw,że jakość dziennikarzenia znacznie osłabnie (przede wszystkim tv).
Dziennikarzyny prześcigają się w tytułach i treści krwistej w stylu "pijana matka", "pijany polityk" byle by przyciągnąć tanią sensacją i mieć reklamodawców.

romero2016-09-02 09:32
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas