Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Accenture rezygnuje z audytu mediów po sugestiach konkurencji o konflikcie interesów
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
to wszystko przez Programmatic
A jeden taki z polskiego rynku, co żonę i brata skrupulatnie i wnikliwie sprawdzał, i często rzetelnie w przetargach wybierał a teraz nawet media klientom planuje, chwali się, że gotów jest przejąć klientów po Accenture i obiektywnie im doradzić, bez konfliktu interesów.