Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Addressable TV w Polsce. Rzeczywista rewolucja w reklamie telewizyjnej czy jedynie dodatkowe źródło przychodów dla nadawców?
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Ciekawy artykuł, jakich mało u Was ostatnio. Jasno wyjaśnia co i jak. Gratki.
wystarczy że w temat wejdzie Polsat Cyfrowy i Canal+ i już zasięg będzie nie 4%, a 34% (pewnie raczej 24% bo nie wszędzie Internet szerokopasmowy) i już mamy zasięg o który warto się zahaczyć ... Dla TV możliwość sprzedania tego samego inwentory za cenę 10x wyższą to taki sam bonus jak ten znany z wprowadzenia do panelu TV oglądalności OOH we Ix 2021 ...
przynajmniej nie jest tak jak na youtubie co w czasie filmu idzie na dole pasek z graficzą reklamą
albo napisy jak na kanałach zaganicznych
pasek informacji podczas emisji np kreskówki czy serialu