Reklama2022-08-26
3

Addressable TV w Polsce. Rzeczywista rewolucja w reklamie telewizyjnej czy jedynie dodatkowe źródło przychodów dla nadawców?

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Ciekawy artykuł, jakich mało u Was ostatnio. Jasno wyjaśnia co i jak. Gratki.

AL2022-08-26 13:24
00

wystarczy że w temat wejdzie Polsat Cyfrowy i Canal+ i już zasięg będzie nie 4%, a 34% (pewnie raczej 24% bo nie wszędzie Internet szerokopasmowy) i już mamy zasięg o który warto się zahaczyć ... Dla TV możliwość sprzedania tego samego inwentory za cenę 10x wyższą to taki sam bonus jak ten znany z wprowadzenia do panelu TV oglądalności OOH we Ix 2021 ...

sss2022-09-20 14:22
00

przynajmniej nie jest tak jak na youtubie co w czasie filmu idzie na dole pasek z graficzą reklamą
albo napisy jak na kanałach zaganicznych
pasek informacji podczas emisji np kreskówki czy serialu

nnnn2022-09-29 14:54
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas