Reklama2014-09-04
3

Adidas stawia na Twitter, Instagram i RASP kosztem Facebooka i telewizji

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Redaktor naczelny robi Adidasowi na swoim profilu konkursy i rozdaje nagrody? Czy ja dobrze rozumiem? :) Bo ktoś zapłacił jego wydawcy? Jest paru polskich polityków na Twitterze, dajcie im parę groszy i niech też Wam robią konkursy :)

mike2014-09-03 17:37
00

kupili sobie dziennikarzy więc po co im fb?

Patrzaniec2014-09-03 18:52
00

Nikt już się nawet nie kryje z działaniami, które parę lat temu byłyby uznane za naganne i wątpliwe moralnie. Za pośrednictwem wydawnictwa współpracuje się z dziennikarzem, który za przyzwoleniem pracodawcy działa jawnie na rzecz klienta. Brak słów...

bazuka2014-09-04 00:05
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas