Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Adidas stawia na Twitter, Instagram i RASP kosztem Facebooka i telewizji
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Redaktor naczelny robi Adidasowi na swoim profilu konkursy i rozdaje nagrody? Czy ja dobrze rozumiem? :) Bo ktoś zapłacił jego wydawcy? Jest paru polskich polityków na Twitterze, dajcie im parę groszy i niech też Wam robią konkursy :)
kupili sobie dziennikarzy więc po co im fb?
Nikt już się nawet nie kryje z działaniami, które parę lat temu byłyby uznane za naganne i wątpliwe moralnie. Za pośrednictwem wydawnictwa współpracuje się z dziennikarzem, który za przyzwoleniem pracodawcy działa jawnie na rzecz klienta. Brak słów...