Badania2020-10-20
3

Nielsen w 2019 roku zwiększył przychody, ale zanotował stratę

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

1. Nie wiem kiedy będzie zwiększony "panel" do 3,5 tys. gosp. dom(być może tzw.: "covid" był/jest "wymówką" dla terminu "oddania do użytku funkcyjnego" zamierzonego panelu - nie wiem)...

2. Nie wiem czy ten "streaming meter" będzie mierzył oglądalność telewizji tylko "stacjonarnie"(w gosp. dom. pisząc ogólnie) czy mobilnie(również poza gosp. dom. pisząc ogólnie).
Jak na dzisiejsze czasy: mierzenie tylko "stacjonarne": jest oderwane od rzeczywistości(chyba) moim zdaniem i co się z tym wiąże dla "realności wyników badania".
Chyba to też powinno być tyle gosp. dom. objętych "streaming metrem" ile spośród planowanych 3,5 tys. ma Internet(by było reprezentatywnie) - nie tak ?

Maksio2020-10-20 08:33
00

3. Panel: 10 tys. gosp. dom. do mierzenia oglądalności telewizji w Polsce to już by było chyba ok(akceptowalnie) - dla "realności wyników badania".
3.1. Poza "tym wszystkim" pasowałoby chyba, żeby "badanie oglądalności telewizji" w Polsce "od NAM" było "przejrzyste i do wglądu, kontroli realnej" dla m.in. nadawców telewizyjnych(struktura panelu itp.) - chyba, że już tak jest.

Maksio2020-10-20 08:43
00

Bardzo ładna dziewczyna.

Bez2020-10-20 19:35
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas