Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Nielsen w 2019 roku zwiększył przychody, ale zanotował stratę
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
1. Nie wiem kiedy będzie zwiększony "panel" do 3,5 tys. gosp. dom(być może tzw.: "covid" był/jest "wymówką" dla terminu "oddania do użytku funkcyjnego" zamierzonego panelu - nie wiem)...
2. Nie wiem czy ten "streaming meter" będzie mierzył oglądalność telewizji tylko "stacjonarnie"(w gosp. dom. pisząc ogólnie) czy mobilnie(również poza gosp. dom. pisząc ogólnie).
Jak na dzisiejsze czasy: mierzenie tylko "stacjonarne": jest oderwane od rzeczywistości(chyba) moim zdaniem i co się z tym wiąże dla "realności wyników badania".
Chyba to też powinno być tyle gosp. dom. objętych "streaming metrem" ile spośród planowanych 3,5 tys. ma Internet(by było reprezentatywnie) - nie tak ?
3. Panel: 10 tys. gosp. dom. do mierzenia oglądalności telewizji w Polsce to już by było chyba ok(akceptowalnie) - dla "realności wyników badania".
3.1. Poza "tym wszystkim" pasowałoby chyba, żeby "badanie oglądalności telewizji" w Polsce "od NAM" było "przejrzyste i do wglądu, kontroli realnej" dla m.in. nadawców telewizyjnych(struktura panelu itp.) - chyba, że już tak jest.
Bardzo ładna dziewczyna.