Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Joanna Pełeszok za Karolinę Zajdel-Pawlak w zarządzie AGB Nielsen Media Research
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Ja nie wiem kiedy "wejdzie" "panel 3500 gospodarstw domowych" w Polsce... Może ktoś to wie... Nie wiem czy tzw. "covid" nie jest "wymówką" odnośnie czasu jego("panelu") "wejścia"...
Tak w ogóle to inną kwestią wymagającą doskonalenia w "pomiarze NAM" jest chyba, np.: "streaming meter", jeżeli chodzi o sam jego pomiar i "dane wyjściowe" w gospodarstwie domowym, ale i w ogóle by oglądalność, m. in. TV, była mierzona poza nim(gospodarstwem domowym) i by objętych nim("streaming metrem") było 100% osób - "panelistów" - posiadających jakikolwiek dostęp do Internetu.
Zapraszam na największą giełdę kryptowalut. Można płacić w PLN.
https://binance.com/en/register?ref=21890971