Biznes2019-05-21
4

Agencje PR i największe polskie firmy ciągle słabo radzą sobie z RODO

KOMENTARZE (4)

WASZE KOMENTARZE

Informacja wynikająca pośrednio z tego sondażu jest taka, że 40% wielkich agencji PR w ogóle nie jest zainteresowana kontaktami z dziennikarzami. Cały polski PR.

mały pr-owiec2019-05-21 09:50
00

Informacja wynikająca pośrednio z tego sondażu jest taka, że 40% wielkich agencji PR w ogóle nie jest zainteresowana kontaktami z dziennikarzami. Cały polski PR.
Wydaje mi się, że jednak są zainteresowani tylko ... strach przed RODO! Profilaktyczne unikanie kryzysu. Jeżeli tylko 20-25 % przeszło banalny test to może 10 % agencji PR i działów PR podjęło faktycznie temat RODO z sensem. Ale przynajmniej śpią spokojnie ... a UODO karze już mniejszych . W kwietniu 56 tys zł za ujawnienie numerów PESEL 500 arbitrów. Tak mało za współprace.

John2019-05-21 10:55
00

Bardziej test niż badanie ale wyniki ciekawe. Oprogramowanie? Super! Tylko co autentycznie ma ono robić operacyjnie aby faktycznie pomóc?

paweL2019-05-21 21:49
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas