Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Agnieszka Rynkowska członkiem zarządu T-Mobile Polska, Piotr Markowski szefem transformacji
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Im więcej Polaków na szczycie tej firmy, tym usługi lepiej skrojone pod nasz rynek. I to najlepiej jeśli to będą goście w okolicach 50tki lub starsi. Bez odlotów emocjonalnych z super hiper nowoczesnymi i nikomu niepotrzebnymi rozwiązaniami. Dbać o stabilność sieci i trochę obniżać ceny dla użytkowników końcowych. I tak marka jest już w Polsce kojarzona z wysoką jakością, niech będzie coraz bardziej dostępna