Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„#AkcjaRejestracja” - Łukasz Jakóbiak, Paulina Mikuła i Karol „Blowek” Gązwa promują rejestrowanie numerów w Play (wideo)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
widzę te twarze na szósteczkach na mieście i myślę #AkcjaDewaluacja. Innymi słowy, angażowanie mniej lub bardziej znanych mordeczek w kreacjach właśnie przestało "sprzedawać"..
czy w playu nie widzą jaki odbiór mają te reklamy? moze na gimbazę to dziala ale dorośli ludzie nie mogą już patrzeć na wszechobecne twarze tych "supergwiazd". czas coś zmienić moi drodzy bo jak was widzą tak was piszą
Masakra.. Ile można tłuc tą samą konwencję reklam..