Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Alessandro Renda dyrektorem marki Peugeot w Polsce
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Gdzie można znaleźć adres kontaktowy do dyrektora i w jakim języku należy pisać ?
Do tej pory nie uzyskałem pomocy z Działu Obsługi Klienta w Warszawie aby zobowiązać ASO Peugeot "Karlik" do usunięcia usterki w ramach gwarancji oraz do wydania dokumentacji napraw mojego auta Peugeot 3008. Pozyskałem nagrania na których widać "diagnostykę" i mówi się o turbinie ale nie naprawia się turbiny tylko wymienia serwis kolejny rozrząd. Jednak ta wątpliwa wymiana nie zlikwidowała zgłaszanej usterki czyli niepokojących metalicznych dźwięków w okolicy silnika. Serwis również ni chce udostępnić kserokopii zleceń.