Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Alior Bank w br. wydał 20,6 mln zł na marketing. Proces restrukturyzacji Ruchu ma zakończyć się do końca roku
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Chalupec może instruktażowy film nakręcić: Jak zajumać 600 baniek i śmiać się okradzionym w żywe oczy?
a na co |Polsce tyle banków, przecież Pekao miało wchłonąć Aliora a później PKO miało otworzyć konglomerat z Pekao, gdzie PKO skupia się na PL a Pekao na zagranicy. Co w placówkami 4P1O? Pekao, PZU, Poczta i PLL LOT pod jednym dachem i obok Orlen, wszystkie ze wspólnym programem lojalnościowym.
Ciekawe ile LOTOS na marketing wydał skoro zaraz wchłonięty przez ORLEN ma być