Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Spojrzenie ponad granicami w kampanii Amnesty International nt. uchodźców (case study)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (4)
WASZE KOMENTARZE
Na przyszłość oznaczajcie artykuły sponsorowane
Soros, pranie mózgu, NWO.
"W ten sposób udało nam się wygenerować w samej Polsce blisko 37 mln sumarycznego zasięgu" Sugerujecie, że tak jakby 37 mln Polaków w Polsce to widziało? Miało to widzieć niby 1 mld ludzi? Tyle ludzi to ogląda Igrzyska Olimpijskie czy Finał Ligi mistrzów, a nie wasze wideo. Ciekawe czy dotarło ono do opływających w bogactwa krajów Zatoki Perskiej, które z jakiegoś powodu nie chcą przyjąć swoich braci w wierze.