Reklama2017-12-16
4

Spojrzenie ponad granicami w kampanii Amnesty International nt. uchodźców (case study)

KOMENTARZE (4)

WASZE KOMENTARZE

Na przyszłość oznaczajcie artykuły sponsorowane

repi2017-12-17 00:08
00

Soros, pranie mózgu, NWO.

witam2017-12-17 17:02
00

"W ten sposób udało nam się wygenerować w samej Polsce blisko 37 mln sumarycznego zasięgu" Sugerujecie, że tak jakby 37 mln Polaków w Polsce to widziało? Miało to widzieć niby 1 mld ludzi? Tyle ludzi to ogląda Igrzyska Olimpijskie czy Finał Ligi mistrzów, a nie wasze wideo. Ciekawe czy dotarło ono do opływających w bogactwa krajów Zatoki Perskiej, które z jakiegoś powodu nie chcą przyjąć swoich braci w wierze.

gość2017-12-17 17:07
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas