Reklama2021-12-14
3

AMS i Spark Foundry testują programatyczny zakup outdooru przy kampanii Blika

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Doswiadczalnie zdelegalizowac na rok. Nikt nie bedzie tesknil.

Harry2021-12-14 07:20
00

kiedyś widziałem ofertę programatycznego zakupu prasy. Do dziś nie wiem jak oni to technicznie robią. Nie chcieli wyjaśnić

ciekawy2021-12-14 08:33
00

kiedyś widziałem ofertę programatycznego zakupu prasy. Do dziś nie wiem jak oni to technicznie robią. Nie chcieli wyjaśnić

Może to była prasa cyfrowa ;)

Cwany2021-12-14 15:19
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas