Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
AMS i Spark Foundry testują programatyczny zakup outdooru przy kampanii Blika
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Doswiadczalnie zdelegalizowac na rok. Nikt nie bedzie tesknil.
kiedyś widziałem ofertę programatycznego zakupu prasy. Do dziś nie wiem jak oni to technicznie robią. Nie chcieli wyjaśnić
Może to była prasa cyfrowa ;)