Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Anna Jagodzińska w kampanii „Beautiful Story” Reserved
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Jagodzinska jest od lat w reklamach reserved. Żadna to nowosc, ze po raz kolejny reklamuje ta marke. A ze Reserved nie ma wiele z moda wspolnego... to juz zupelnie inna rzecz.
strategia komunikacji uległa zmianie, nastąpił zwrot - do tej pory komunikowali właśnie ową "modowość", a teraz chcą być bliżej klienta...
ale i tak nie mogę zrozumieć, co ta kampania właściwie mówi zwykłemu klientowi
??
layouty billboardów i wallboardów przegadane - generalnie zadziwia też dobór nośników, tzn. dopasowany do tej grupy "casualowej" - ale żeby RE było na przystankach ?? Prezes P. się na to zgodził...?? do dobre dla Croppa, a nie dla RE :)
najfajniejszy wydaje się chyba ten sponsoring w TVN - zobaczymy... :)