Reklama2010-09-08
2

Anna Jagodzińska w kampanii „Beautiful Story” Reserved

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Jagodzinska jest od lat w reklamach reserved. Żadna to nowosc, ze po raz kolejny reklamuje ta marke. A ze Reserved nie ma wiele z moda wspolnego... to juz zupelnie inna rzecz.

Marian2010-09-08 09:15
2012

strategia komunikacji uległa zmianie, nastąpił zwrot - do tej pory komunikowali właśnie ową "modowość", a teraz chcą być bliżej klienta...
ale i tak nie mogę zrozumieć, co ta kampania właściwie mówi zwykłemu klientowi
??
layouty billboardów i wallboardów przegadane - generalnie zadziwia też dobór nośników, tzn. dopasowany do tej grupy "casualowej" - ale żeby RE było na przystankach ?? Prezes P. się na to zgodził...?? do dobre dla Croppa, a nie dla RE :)
najfajniejszy wydaje się chyba ten sponsoring w TVN - zobaczymy... :)

garson2010-09-08 09:29
2012
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas