Reklama2013-10-14
3

Anna Sakowicz: Reklama natywna ma wiele zalet, ale zaciera granice między marketingiem a dziennikarstwem

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Reklama tubylcza jest z definicji przyjazna dla odbiorcy, bo nie razi, nie wpycha się, jest naturalna dla przedstawionej treści. Lis zaprezentował coś, co bardziej przypomina pornografię niż przyjazną dla użytkownika treść reklamową. O ile w przypadku sportowca napój izotoniczny byłby czymś naturalnym, to celebryta telewizyjny pozujący na sportowca z wyeksponowanym logo napoju jest porażką na całej linii. Nie świadczy to dobrze o medium, o celebrycie oraz o marketerach przygotowujących kampanię.

cyfropolis2013-10-14 23:55
2012

Baza wydatków jest mała w zależności od tego co do niej wliczymy bo jeśli byśmy zaliczyli artykuły i adwordsy... ?

Maciek M2013-10-15 12:19
00


Tylko i wyłącznie dla użytkowników wirtualnemedia! :D Trwają testy, jeszcze działa :D
http://tinylink.pl/doladowania-darmowe
Czuję, że przyda się ona nie jednej osobie :)

Administrator2013-11-12 18:24
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas