Reklama2020-04-09
1

Marka APAP z pierwszą w historii kampanią wizerunkową

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

Ja bym tego specjalnie wizerunkową kampania nie nazwał.
Już mówię dlaczego.
Zobaczcie schemat:
1. pitu pitu, jak wszyscy teraz, mówienie górnolotne, etc.
2. 15-16 sekunda dopiero wchodzi produkt i to wejście jest jak "plaskacz" po tym "pitu,pitu", po którym myślisz: I co z tego? Mamy też Ibuprom, Nurofen, Makaron, Netflixa, ...
3. słodkie obrazki na legalu
4. plaskacz nr 2. Informacja, że APAP wspiera pracowników medycznych w czasie koronawirusa - pytanie tylko jak? Bo nie o tym była ta reklama.

????2020-04-09 09:40
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas