Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Marka APAP z pierwszą w historii kampanią wizerunkową
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Ja bym tego specjalnie wizerunkową kampania nie nazwał.
Już mówię dlaczego.
Zobaczcie schemat:
1. pitu pitu, jak wszyscy teraz, mówienie górnolotne, etc.
2. 15-16 sekunda dopiero wchodzi produkt i to wejście jest jak "plaskacz" po tym "pitu,pitu", po którym myślisz: I co z tego? Mamy też Ibuprom, Nurofen, Makaron, Netflixa, ...
3. słodkie obrazki na legalu
4. plaskacz nr 2. Informacja, że APAP wspiera pracowników medycznych w czasie koronawirusa - pytanie tylko jak? Bo nie o tym była ta reklama.