Technologie2020-05-01
4

Apple nie cierpi z powodu epidemii: rekordowe wpływy z usług i wearables, 29 mld dolarów z iPhone’ów

KOMENTARZE (4)

WASZE KOMENTARZE

Już nie mogę się doczekać aby zakupić iphone 12 .Suva zmieniłam, więc czas na telefon , też ma być biały .

Barbie2020-05-01 12:27
00

A co ma telefon do wirusa? Potrzebuje zmienić to idę i kupuje. Nie dziwię się, że nie ucierpieli z powodu epidemii. Tym bardziej, że ta firma ma swoje grono klientów, którzy raczej są wierni marce.

Ken2020-05-01 21:33
00

A co ma telefon do wirusa? Potrzebuje zmienić to idę i kupuje. Nie dziwię się, że nie ucierpieli z powodu epidemii. Tym bardziej, że ta firma ma swoje grono klientów, którzy raczej są wierni marce.

Fakt że wszystkie firmowe sklepy Apple są zamknięte ma dość oczywiste znaczenie dla poziomu sprzedaży, zwłaszcza że są to sklepy z rekordową sprzedażą w światowym handlu detalicznym, w przeliczeniu na metr kwadratowy i na pracownika. Natomiast prawdą jest, że klient Apple jest bardziej lojalny niż klient innych firm technologicznych, poziom satysfakcji z produktów i usług Apple jest bardzo wysoki.

Jol2020-05-02 02:17
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas