Biznes2017-08-07
8

Artur Potocki: dłuższe wideo z gwiazdami tv jest za drogie, Interia obiektywna i coraz bardziej e-commerce’owa

KOMENTARZE (8)

WASZE KOMENTARZE

Badzmy z boku, badzmy followersami, nie wyróżniajmy sie, badzmy nijacy...
Nie wiem czy to przepis na sukces. Niemniej strategia zarządzających portalem jest skuteczna, bo Interia tak własnie jest postrzegana.

Karina2017-08-07 00:45
00

Widać ze maja inny pomysł na robienie biznesu, widać tez ze skuteczny bo jako jedyny portal rośnie in ilość userow.

Zawodnik2017-08-07 00:54
00

Lepszy goniący średniak niż wyblakle gwiazdy. Portale to dziisaj trudny kawalek rynku. Wp sprobowala sie wyrozniac telewizją - z jakim skutkiem chyba wszyscy widzą. Onet zatrudnil gwiazdy ktore jeżdzą samochodami. Gazety to juz chyba nie ma. Patrze na ogladalnosci - jedynie Interia notuje wzrosty - znaczy ze robią to lepiej niz reszta (choc nie mowie ze dobrze).

Czytaj więcej na: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/artur-potocki-dluzsze-wideo-z-gwiazdami-tv-jest-za-drogie-interia-obiektywna-i-coraz-bardziej-e-commerce-owa/page:2

Klimek2017-08-07 01:14
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas