Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
ASM Group ujednolica działania reklamowe w Tesco
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Czy ta sprawą nie powinien zająć się UOKIK???
Tesco to chyba największa sieć hipermarketów w Polsce, więc co mają zrobić te wszystkie mniejsze i większe agencje promocyjne, którym własnie zamknięto wstęp do Tesco????!!!
Wszyscy dostawcy Tesco dostali pisma informujące, że o teraz jeśli promocja w Tesco to tylko z ASM. Już zmniejszyła się ilość zapytań w innych agencjach, bo Klienci nie chcą dzielic akcji pomiędzy dwie agencja (dotychczasową i ASM).
Jak ktoś chce robić akcję w 70 Tesco, 30 Realach i 20 Auchan to oczywiście zleci wszystko ASM. To jest zakazany monopol, bo Tesco ma bardzo duży udział w rynku!!!
Poza tym teraz współpraca z dwoma agencjami to więcej zamieszania, wieksze koszty (2 szkolenia, przesyłki sprzętu między agencjami, itp.). A co z projektami stałymi, tj. np konsultantkami zatrudnionymi na umowę o pracę, szkolonymi latami, ... i teraz oni też nie mają wstępu do Tesco.
Coś tu smierdzi i chyba ktoś tego nie przemyślał.
Apeluje do UOKIK i innych aby ktoś się temu przyjżał i to zablokował, bo skończy się to bankructwem wielu podmiotów.
Nam (agencji) ASM odpowiedziało, że nie współpracują z agencjami, tylko bezpośrednio z Klientem, czyli możemy sobie robić mniejsze sieci, ale do Tesco nas nie wpuszczą.
Mamy stały projekt z kosmetyczkami, które zatrudniamy od kilku lat i w tesco często one pracują i teraz co to oznacza? Zwolnienia
To powinno być zabronione