Reklama2013-02-21
2

ASM Group ujednolica działania reklamowe w Tesco

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Czy ta sprawą nie powinien zająć się UOKIK???
Tesco to chyba największa sieć hipermarketów w Polsce, więc co mają zrobić te wszystkie mniejsze i większe agencje promocyjne, którym własnie zamknięto wstęp do Tesco????!!!

Wszyscy dostawcy Tesco dostali pisma informujące, że o teraz jeśli promocja w Tesco to tylko z ASM. Już zmniejszyła się ilość zapytań w innych agencjach, bo Klienci nie chcą dzielic akcji pomiędzy dwie agencja (dotychczasową i ASM).
Jak ktoś chce robić akcję w 70 Tesco, 30 Realach i 20 Auchan to oczywiście zleci wszystko ASM. To jest zakazany monopol, bo Tesco ma bardzo duży udział w rynku!!!
Poza tym teraz współpraca z dwoma agencjami to więcej zamieszania, wieksze koszty (2 szkolenia, przesyłki sprzętu między agencjami, itp.). A co z projektami stałymi, tj. np konsultantkami zatrudnionymi na umowę o pracę, szkolonymi latami, ... i teraz oni też nie mają wstępu do Tesco.
Coś tu smierdzi i chyba ktoś tego nie przemyślał.
Apeluje do UOKIK i innych aby ktoś się temu przyjżał i to zablokował, bo skończy się to bankructwem wielu podmiotów.

to jest monopol2013-02-23 09:59
00

Nam (agencji) ASM odpowiedziało, że nie współpracują z agencjami, tylko bezpośrednio z Klientem, czyli możemy sobie robić mniejsze sieci, ale do Tesco nas nie wpuszczą.

Mamy stały projekt z kosmetyczkami, które zatrudniamy od kilku lat i w tesco często one pracują i teraz co to oznacza? Zwolnienia
To powinno być zabronione

z agencji2013-02-23 11:52
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas