Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Avanti” z aplikacją pozwalającą na internetowe zakupy z poziomu drukowanego magazynu
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Ja chcę zobaczyć kreację, jaką przygotował ten słynny dział "marketingu". Zawsze mam z tych "kreacji" i sposobu "komunikacji" ubaw po pachy. Chyba sobie zaraz wyszukam i takim śmiesznym akcentem rozpocznę dzień :) To mój ulubiony dział "marketingu".
Były już takie próby na świecie. Zawsze kończyły się śmiercią pisma po najdalej 10 miesiącach. Budżet nie wytrzymał kosztów i zbyt słabych przychodów.
No pewnie, że były. Przecież nie wymyśliliby nic swojego, nowego, innowacyjnego... A to, że pismo padnie, zostało przesądzone już dawno temu - decyzjami kadrowymi.