Badania2015-07-16
3

Badanie InScore od Millward Brown i LifeTube ma pomagać dopasowywać youtuberów do marek reklamodawców

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Co to za bełkot!!!??? Po co komu?

rynek2015-07-16 00:54
00

Robią to dlatego, że naprawdę uwierzyli we własne kłamstwa o atrakcyjności Jutuberów dla potencjalnych reklamodawców. Stąd na przykład reklama pewnego piwa na kanale Abstrahuje, a wcześniej reklamowali golarkę również znanej firmy. Efekt raczej mizerny.

Bob2015-07-16 11:54
00

No co to komu? Maszynka do wciskania youtuberow z Lifetube. Skok na kase i tyle. Nadal liczy się mailing, dobre kampanie w internecie i strategia. A nie jakies abstra kliki.

Zażenowany2015-07-16 19:10
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas