Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Badanie InScore od Millward Brown i LifeTube ma pomagać dopasowywać youtuberów do marek reklamodawców
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Co to za bełkot!!!??? Po co komu?
Robią to dlatego, że naprawdę uwierzyli we własne kłamstwa o atrakcyjności Jutuberów dla potencjalnych reklamodawców. Stąd na przykład reklama pewnego piwa na kanale Abstrahuje, a wcześniej reklamowali golarkę również znanej firmy. Efekt raczej mizerny.
No co to komu? Maszynka do wciskania youtuberow z Lifetube. Skok na kase i tyle. Nadal liczy się mailing, dobre kampanie w internecie i strategia. A nie jakies abstra kliki.