Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Reklamodawcy cenią sobie długotrwałe relacje z agencjami
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
To jest prawda, dwa lata temu po targach Remadays nawiązałem współpracę z agencją reklamową i do tej pory korzystam z ich usług. Wiedzą na czym mi zależy i znają specyfikę mojej firmy, a współpraca układa się bardzo dobrze. A w lutym znowu jadę na te targi do Nadarzyna, żeby rozeznać się w temacie reklamy. Ale agencji na pewno nie będę zmieniał.