Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Bartek Hanus: Nowa normalność reklamowa? Witajcie w erze niepewności
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
bardzo fajny artykuł :)
Proces przemiany trwa. Niektóre firmy szybko połapały się, że stare nie wróci i pracują już nad nowym. Część firm czeka na powrót "starego" i dalej blokuje budżet na lepsze czasy nie przyjmując do wiadomości, że nie dość, że tracą właśnie udział w rynku, to jeszcze nie mają koncepcji na przyszłość. A największa część firm walczy o przetrwanie, ale wobec braku perspektyw, planów, czytelnej przyszłości grozi im mimo wszystko upadek. W tym wszystkim są media, które żyją z kasy powyższych i też zaklinają rzeczywistość, że cele trzeba realizować. Dociskają handlowców i udają, że nic złego się nie dzieje...
Krótko mówiąc czeka nas zapaść. To nie jest zwykły kryzys. Tutaj zmieniają się zwyczaje konsumenckie. A to jest zbyt poważny temat, by działać po staremu. Badania, bieżący monitoring, szybkie reakcje - czas przestawić wajchę i zainwestować w badania, które pokażą skalę zmian i nowy sposób podejścia do mediów. Bez tego wszyscy będziemy działać we mgle... A to nie wróży nic dobrego.