Reklama2020-08-10
2

Bartek Hanus: Nowa normalność reklamowa? Witajcie w erze niepewności

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

bardzo fajny artykuł :)

x2020-08-11 10:05
00

Proces przemiany trwa. Niektóre firmy szybko połapały się, że stare nie wróci i pracują już nad nowym. Część firm czeka na powrót "starego" i dalej blokuje budżet na lepsze czasy nie przyjmując do wiadomości, że nie dość, że tracą właśnie udział w rynku, to jeszcze nie mają koncepcji na przyszłość. A największa część firm walczy o przetrwanie, ale wobec braku perspektyw, planów, czytelnej przyszłości grozi im mimo wszystko upadek. W tym wszystkim są media, które żyją z kasy powyższych i też zaklinają rzeczywistość, że cele trzeba realizować. Dociskają handlowców i udają, że nic złego się nie dzieje...

Krótko mówiąc czeka nas zapaść. To nie jest zwykły kryzys. Tutaj zmieniają się zwyczaje konsumenckie. A to jest zbyt poważny temat, by działać po staremu. Badania, bieżący monitoring, szybkie reakcje - czas przestawić wajchę i zainwestować w badania, które pokażą skalę zmian i nowy sposób podejścia do mediów. Bez tego wszyscy będziemy działać we mgle... A to nie wróży nic dobrego.

Marek_B2020-08-13 13:18
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas