Biznes2016-06-21
1

Bartosz Dobrzyński: za dwa lata nakłady marketingowe Play na internet i telewizje będą równe

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

Jak dla mnie mogą sobie zatrudniać w tych reklamach, kogo chcą, nawet papieża. Chociaż wolałbym, żeby jednak ten cały budżet, wyrzucany na reklamy wpompowali w nowe nadajniki i inwestycję w LTE-A. Dla mnie liczą się konkretne oferty, cenniki i regulaminy (które warto czytać ze zrozumieniem!). Nigdy nie sugeruję się reklamami, nawet ich nie oglądam.

świadomy konsument2016-06-21 01:04
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas