Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Bartosz Dobrzyński: za dwa lata nakłady marketingowe Play na internet i telewizje będą równe
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Jak dla mnie mogą sobie zatrudniać w tych reklamach, kogo chcą, nawet papieża. Chociaż wolałbym, żeby jednak ten cały budżet, wyrzucany na reklamy wpompowali w nowe nadajniki i inwestycję w LTE-A. Dla mnie liczą się konkretne oferty, cenniki i regulaminy (które warto czytać ze zrozumieniem!). Nigdy nie sugeruję się reklamami, nawet ich nie oglądam.