Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Byli menedżerowie ForBETu i Totolotka założyli Betfan. Dyrektorem marketingu Jakub Świsłowski, identyfikacja wizualna od Mamastudio
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
O matko co za refleks z tym newsem.
Dobrze, że wypisaliście firmy, które nie mają żadnych oporów, żeby wykorzystać czyjeś nałogi i zamiłowanie do hazardu. Na szczęście Panowie dość szybko się przekonają, że bez dużych zasięgów raczej nie zaszaleją