Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Marketerzy, działy zakupów i klienci tworzą Białą Księgę Branży Komunikacji Marketingowej
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Kickbacki sobie uporządkujcie a nie przetargi :)
To brzmi jak rozbrojenie zimnowojenne... Przecież to domy mediowe i agencje same z siebie przygotowują te koncepty kreacji etc żeby zdobyć przewagę nad innymi... no ale w sumie dobrze, że coś co powinno być dobrą praktyką a nie było zostaje spisane.