PR2017-11-24
2

Marketerzy, działy zakupów i klienci tworzą Białą Księgę Branży Komunikacji Marketingowej

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Kickbacki sobie uporządkujcie a nie przetargi :)

Znafca2017-11-24 09:34
00

To brzmi jak rozbrojenie zimnowojenne... Przecież to domy mediowe i agencje same z siebie przygotowują te koncepty kreacji etc żeby zdobyć przewagę nad innymi... no ale w sumie dobrze, że coś co powinno być dobrą praktyką a nie było zostaje spisane.

Agencja2017-11-24 09:52
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas