Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Biedronka i Lidl zyskują z powodu inflacji. Dyskonty chętniej wybrane
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Dlaczego nie robią gazetek promocyjnych raz na tydzień jak dawniej, tylko co trzy dni? Kto ma czas na studiowanie tych wszystkich cen w 40-stronicowej broszurze? Do tego ceny na półkach nie zgadzają z tymi na paragonach bo wyczerpał się promocyjny towar, ale kartki z półki zdjąć już nikt nie jest łaskaw...