Telewizja2019-06-18
22

758 tys. widzów głównych emisji „Big Brothera”, 62,13 mln zł z reklam. Będzie kolejna edycja

KOMENTARZE (22)

WASZE KOMENTARZE

Bardzo dobra edycja, lepsza od ostatniej, tej VIP w której były duble na planie, a tu po 16 godzin dziennie miałem dostęp to kamer w Player e.. I nikt się nie bzykal przy kamerach jak miało to miejsce kiedyś..

Matt19912019-06-18 07:09
00

Big Brother to show dla lemingów.
"Big Brother" w swojej nowej odsłonie nie okazał się dla TVN takim sukcesem, jak oczekiwano. Już dziś wiadomo, że w reaktywowane po 10 latach reality-show angażuje się garstka widzów. Matematyka jest dla programu niezwykle surowa - program zamiast do gwiazd, szoruje do dna.

Benny2019-06-18 08:23
00

Big Brother to show dla lemingów.
"Big Brother" w swojej nowej odsłonie nie okazał się dla TVN takim sukcesem, jak oczekiwano. Już dziś wiadomo, że w reaktywowane po 10 latach reality-show angażuje się garstka widzów. Matematyka jest dla programu niezwykle surowa - program zamiast do gwiazd, szoruje do dna.

Jasne... I w ramach masochizmu ekonomicznego zdecydowano się na drugą edycję co by jeszcze bardziej pogrążyć stację i wyniki spółki.

jacek_placek2019-06-18 08:33
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas