Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Dwie trzecie polskich internautów szykuje się na Black Friday, 95 proc. zna tę nazwę
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
A podobno "promocje w sklepach już nie kręcą Polaków". To kręcą czy nie kręcą?
Znów co drugi sklep będzie stosował skuteczną, aczkolwiek nieuczciwą "przecenę" - np. buty na super hiper promocji kosztują w Black Friday 250 zł, choć ich standardowy koszt to 150 zł. Łatwo i nieświadomie można przepłacić w ten dzień.
Black Friday w polskich sklepach (internetowych i stacjonarnych) to ściema dl naiwnych. W kompulsywny sposób kupują towar na który nawet by nie spojrzeli przed tym dniem. A na pewno nie za te "niskie ceny".