Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Jaka będzie branża PR po koronawirusie
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Najlepsze jest to, że tylko duże agencje mają sens : ))) A małe to zaniżają standardy : ))) No jasne bo jak się nie weźmie 100 000 za rozstawienie stołów i wody na konferencje to standardy upadają!!! Widziałem faktury za 30 000 za miesięczne wysyłanie kilku maili do redakcji jako "obsługa PR"
KONIEC Z WAMI PRZEWALACZE KASY!!! No chyba, że kolesiostwo się utrzyma i dalej będzie można robić przewały takie, że wybudowanie domu pod Warszawą zajmuje 2 lata "DOBRYM SPECJALISTOM OD PR"