Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Branża reklamowa o Polskiej Fundacji Narodowej: idea słuszna, ale ryzyko dublowania innych działań promujących kraj
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Oczywiście, ze to brednia, szkoda o tym w ogóle mówic ale jedno zdanie napiszę. Np. najlepsza anryreklama polskiego rolnictwa przemyslu - rolno -spożywczeo jest twarz ministra rolnictwa. Nic dodac nic ujać. Znakomita reklama Polski i jej wizerunku jest takze chocholi taniec wokoło Trybunału Knstytucyjnego. TYle w temacie.
A może coś wreszcie na temat tego „udanego” marketingowo numeru na wejście – super-ultra-prymitywu graficznego, jako „logo” tego, skądinąd bardzo potrzebnego arsenału. Artystów ci u nas dostatek, historia i sława polskich szkół projektowania, długa jak nie wiem, ale o tym, jak ma „wyglądać” logo arsenału walki z antypolskością – decydują MATOŁY BEZ KRZTY GUSTU I POWAGI (!!!) Przeglądam różne portale, czytam rozmaite komentarze – w tym również ludzi „od wizerunku” – i nic... CZY NIKT NIE WIDZI IRONICZNEJ ANTYREKLAMY tej Fundacji, czy nikt nie ma zamiaru napiętnować idiotów? A może prawda jest taka, że te gremia od wizerunku są komandem sabotażystów „dobrej zmiany” i własnie cicho kwiczą ze śmiechu na widok takiej kompromitacji?