Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Bravo” znika z rynku, bo przegrywa u nastolatków z serwisami i aplikacjami internetowymi
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (13)
WASZE KOMENTARZE
To kiedyś musiało się stać szkoda bo to kawał historii
To samo czeka papierowe gazety.
Ale oczywiście prasa przeznaczona dla osób starszych i ciemnego ludu (Fakt, Gazeta Polska Codziennie, Nasz Dziennik) utrzyma się te parę lat dłużej.
pamietam dobrze jak pewien pan zawsze powtarzał „w strategii tego wydawnictwa nie ma i nie będzie zamykania tytułów” :))))