Prasa2018-01-13
13

„Bravo” znika z rynku, bo przegrywa u nastolatków z serwisami i aplikacjami internetowymi

KOMENTARZE (13)

WASZE KOMENTARZE

To kiedyś musiało się stać szkoda bo to kawał historii

MAX2018-01-13 05:13
00

To samo czeka papierowe gazety.
Ale oczywiście prasa przeznaczona dla osób starszych i ciemnego ludu (Fakt, Gazeta Polska Codziennie, Nasz Dziennik) utrzyma się te parę lat dłużej.

Romuś2018-01-13 07:10
00

pamietam dobrze jak pewien pan zawsze powtarzał „w strategii tego wydawnictwa nie ma i nie będzie zamykania tytułów” :))))

pusty śmiech2018-01-13 09:59
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas