Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Budowa i utrzymywanie relacji z klientami najważniejsze dla działów marketingu i PR
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Myślę, że warto tez wspomnieć o pomocnym oprogramowaniu, które nie tylko jest dobre do zarządzania relacjami z klientem, ale i dobrym narzędziem do przechowywania danych i archiwum zamówień i transakcji. Oczywiście to tylko kilka opcji jakie są dostępne. Polecam poczytać więcej na www.crm7.pl