Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Calvin Klein zamierza zrezygnować z reklam w magazynach, stawia na komunikację w internecie. Eksperci: ciekawy eksperyment
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Firmy zaczynają myśleć
Pytanie tylko o czym.
Calvin Klein to za duża firma, żeby sobie pozwolić na eksperymenty. Nasi eksperci jak zawsze są matołami.