Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
YouTube: 11,8 mln godz. obejrzeń i 416 mln wyświetleń reklam od poprzedniego Cannes Lions, spot Nike z Ronaldo najpopularniejszy (Top 10)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Teraz reklamy wchodzą w nowy wymiar, coraz większą popularność zdobywają miniseriale w telewizji i to jest genialne, bo po co co 5 min oglądać tę sama reklamę, która w końcu zaczyna irytować, jak można codziennie czekać na nowy odcinek i patrzeć co tym razem wymyślili. Ostatnio czytałem artykuł na ten temat natemat.pl/223297,czy-reklama-moze-wciagnac-co-nam-sie-w-niej-podoba-i-dlaczego-wlasnie-to
Mam nadzieję, że producenci reklam pójdą w tą stronę, a jak na razie pooglądam sobie zmagania rodziny Malinowskich ;)