Internet2017-06-16
1

YouTube: 11,8 mln godz. obejrzeń i 416 mln wyświetleń reklam od poprzedniego Cannes Lions, spot Nike z Ronaldo najpopularniejszy (Top 10)

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

Teraz reklamy wchodzą w nowy wymiar, coraz większą popularność zdobywają miniseriale w telewizji i to jest genialne, bo po co co 5 min oglądać tę sama reklamę, która w końcu zaczyna irytować, jak można codziennie czekać na nowy odcinek i patrzeć co tym razem wymyślili. Ostatnio czytałem artykuł na ten temat natemat.pl/223297,czy-reklama-moze-wciagnac-co-nam-sie-w-niej-podoba-i-dlaczego-wlasnie-to
Mam nadzieję, że producenci reklam pójdą w tą stronę, a jak na razie pooglądam sobie zmagania rodziny Malinowskich ;)

juliusz2017-11-28 11:21
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas