Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Grupa CCC chce mieć w 2025 r. min. 60 proc. wpływów z e-commerce, połowa sprzedaży eobuwia w mobile’u
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
kupowanie ubrań / odzieży i butów przez internet to patologia. Rozmiarówki z D wzięte i w 99% nie pasuje. więc kończy się na zamawianiu tego samego w kilku rozmiarach, mierzenie w domu i odsyłanie tego co nie pasuje. ekologia w p zdu
Fajna strategia. Urośniemy o XX% i ani słowa o tym, jak to zrobimy.